ژل شستشوی بانوان

بابک غلامی
14 ژانویه, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
ژل شستشوی بانوان اصل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید از شستشوی جداگانه برای ناحیه صمیمی خود استفاده کنید؟ خوب، ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ دهیم. پوست ناحیه تناسلی حاوی سلول های عصبی بسیاری است که حتی به کوچکترین ناراحتی پوستی واکنش بدی نشان می دهند. به همین دلیل است که باید با تمیز کردن آن با محصولات شستشوی زنانه مناسب که به حفظ رطوبت و محافظت از آن در برابر تهاجمات خارجی کمک می کند، توجه ویژه ای به آن داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با شستشوی زنانه و نحوه استفاده از آن، ادامه مطلب را بخوانید.

ژل شستشوی بانوان

فهرست مطالب

ژل شستشوی زنانه چیست؟

شستشوی زنانه که به آن شستشوی صمیمی نیز می گویند، برای اطمینان از بهداشت کامل دستگاه تناسلی استفاده می شود. باید به صورت روزانه و حداقل یک بار در روز استفاده شود. صابون استاندارد یا ژل دوش معمولاً برای ناحیه واژن بسیار تهاجمی هستند. به همین دلیل است که بیشتر خانم ها به سمت محصولات شستشوی واژینال برای استفاده روزانه می روند. همانطور که برای این منطقه حساس طراحی شده است. شستشوی زنانه برای حل مشکل خاصی از عفونت واژن یا فرج استفاده نمی شود، بلکه برای اطمینان از تمیزی روزمره ناحیه ولوواژینال استفاده می شود.

چرا از شستشوی زنانه استفاده کنیم؟

اولاً، لازم است درک کنید که برای حفظ بهداشت صمیمی کافی نیست که فقط ناحیه تناسلی خود را با آب تمیز کنید. منطقه صمیمی شما خاص است و استفاده از شستشوی صمیمی که برای آن مناسب‌تر است، بخشی ضروری از بهداشت منظم زنانه شما است. واژن از فلور واژن تشکیل شده است: میکروب هایی که به طور طبیعی در آنجا زندگی می کنند. تعادل فلور واژن بسیار شکننده است و باید از آن محافظت کرد، زیرا یک مانع طبیعی از بیرون است. به این دلایل، عدم رعایت بهداشت مناسب زنانه می تواند بر تعادل فلور واژن تأثیر منفی بگذارد و سپس منجر به تحریک، بو و عفونت واژن شود.

5 نکته در مورد بهداشت زنانه:

  1. شستن دست ها قبل از تمیز کردن ناحیه تناسلی ضروری است
  2. پس از دوش گرفتن روزانه، آستر شورت مناسب را انتخاب کنید: آستر شورت Carefree از نظر پوست تست شده، قابل تنفس است و طراوت روزانه را برای شما فراهم می کند.
  3. به جای لباس زیر مصنوعی که باعث افزایش رطوبت می شود، از لباس زیر نخی استفاده کنید. به همین دلایل از لباس های خیلی تنگ خودداری کنید
  4. در صورت مشاهده علائم عدم تعادل pH واژن (ترشحات شدید و بدبوی واژن، خارش، سوزش یا سوزش)، با پزشک متخصص زنان خود مشورت کنید تا بتواند درمان مناسب را برای شما تجویز کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.