شیر پاک کن

بابک غلامی
14 ژانویه, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
شیر پاک کن اصل

فواید استفاده از شیر پاک کننده و کرم پاک کننده

 

با پوست خشک یا حساس سر و کار دارید؟ گوش کن شیر پاک کننده یا کرم پاک کننده می تواند لوسیون پاک کننده مناسبی برای شما باشد و به خلاص شدن از شر کل جرم و کثیفی که در طول روز جمع می شود کمک کند. آیا می خواهید در مورد این نوع پاک کننده های کرم صورت بیشتر بدانید؟ با راهنمای پرچرب ما مسیر داخلی را دریافت کنید. 

فهرست مطالب

  • شیر پاک کننده چیست؟

چگونه از شیر پاک کننده استفاده می کنید

شیر پاک کن یک پاک کننده سبک و ملایم است که رویکرد ظریف تری برای پاکسازی پوست شما دارد. این از امولسیون طبیعی چربی و آب تولید می شود – نه، از شیر واقعی ساخته نشده است! – و به پاکسازی پوست شما بدون از بین بردن چربی طبیعی شما کمک می کند. شیر پاک کننده را می توان از چربی های طبیعی یا چربی های حیوانی تهیه کرد و روشی بسیار موثر برای پاک کردن کثیفی، آلودگی و آرایش از روی صورت شماست. پس چرا “شیر”؟ ساده. این به دلیل ظاهر شیری و قوام محصول است.

 

تفاوت بین شیر پاک کننده و کرم پاک کننده چیست؟

اصطلاحات “شیر پاک کننده” و “کرم پاک کننده” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما چند تفاوت وجود دارد که درک آنها ضروری است. بدیهی است که شیر پاک کننده بافت شیری و نازکی دارد، در حالی که کرم پاک کننده بسیار غلیظ تر است. همچنین، شیر پاک‌کننده از نرم‌کننده‌ها و روغن‌ها ساخته می‌شود، در حالی که کرم پاک‌کننده دارای موم‌های سنگین‌تر و روغن‌های انسدادی است. آنها بسیاری از مزایای مشابه را ارائه می دهند، اما کرم های پاک کننده برای افرادی که پوست حساس تری دارند مناسب تر هستند.

فواید شیر پاک کن چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شیر پاک‌کننده روش ملایم‌تری برای پاکسازی صورت شما ارائه می‌کند و باعث می‌شود آن را نرم و شاداب کنید. بسیاری از لوسیون‌های پاک‌کننده – به‌ویژه آنهایی که برای مبارزه با آکنه طراحی شده‌اند، بسیار خشن هستند و می‌توانند منجر به خشک شدن پوست شما شوند، زیرا حاوی مواد شیمیایی یا صابون‌های قوی هستند. کرم/شیر پاک‌کننده به مواد اجازه می‌دهد خودشان صحبت کنند. هیچ افزودنی یا مواد تشکیل دهنده کف وجود ندارد و بافت نرم و کدر آن برای افرادی با پوست خشک و حساس ایده آل است.
خط پایانی: شیر پاک‌کننده راهی آرام‌بخش برای از بین بردن ناخالصی‌هایی است که در طول روز یا در طول شب انباشته شده‌اند، در حالی که فرآیند هیدراتاسیون و مرطوب‌سازی را نیز آغاز می‌کند.

بهترین شیر پاک کننده یا کرم پاک کننده چیست؟

اکنون که کمی بیشتر در مورد فواید لوسیون های پاک کننده می دانید، ممکن است به فکر اضافه کردن آن به روتین آرایش خود باشید. بنابراین، بهترین شیر پاک کننده چیست؟ شیر پاک کننده لورآل می تواند یک انتخاب عالی باشد. شیر پاک کننده لورآل با عصاره گل های رز و یاس، راهی عالی برای پاکسازی پوست شما از آلودگی ها است.

 

چه کسانی نباید از کرم پاک کننده استفاده کنند؟

اگرچه شیر/کرم پاک‌کننده می‌تواند برای همه انواع پوست مفید باشد، اما در صورت استفاده صحیح، افراد خاصی ممکن است با درمان هدفمندتر نتایج بهتری ببینند. به عنوان مثال، پاک کننده هایی که برای متعادل کردن سبوم فرموله شده اند ممکن است برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب تر باشند. علاوه بر این، افرادی که مستعد آکنه هستند احتمالاً مزایای قابل توجهی را از پاک کننده های کرم صورت که به طور خاص جوش ها را هدف قرار می دهند، تجربه می کنند. به طور معمول، این نوع از محصولات مراقبت از پوست دارای اسطوخودوس، زغال چوب و روغن درخت چای هستند.

چگونه از شیر پاک کننده استفاده می کنید؟

شیر پاک کن باید اولین قدم در روال پاکسازی شما باشد. نیازی به استفاده از لوسیون پاک کننده روی پوست مرطوب نیست، زیرا این کار فقط باعث رقیق شدن محصول و کاهش اثربخشی آن می شود. در عوض، زمانی که پوستتان خشک است، کرم پاک‌کننده صورت را روی پوستتان ماساژ دهید، با حرکات دایره‌ای در اطراف صورت و گردن با نوک انگشتانتان کار کنید، که به امولسیون شدن محصول کمک می‌کند. این کار را حدود 30 ثانیه قبل از شستشو با آب گرم انجام دهید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.