رژ لب مایع

بابک غلامی
14 ژانویه, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
رژ لب مایع اصل


رژ لب مایع

فهرست مطالب

رژ لب مایع چیست؟

رژ لب مایع یک محصول آرایش لب است که رنگ و درخشندگی را به لب ها می بخشد. برخلاف رژ لب سنتی – یک لوله جامد از موم و رنگدانه – رژ لب مایع یک فرمول مایع است. رژ لب مایع در یک لوله با یک اپلیکاتور برس با نوک اسفنجی عرضه می شود. رژ لب مایع در رنگ‌های مختلف، از رژ لب‌های برهنه گرفته تا رژ لب‌های قرمز تند، و رنگ‌های بسیاری، از مات تا براق موجود است.

5 فینیش رژ لب مایع

کرمی: رژلب های کرمی دارای رنگدانه های قوی هستند که پوشش کاملی را ارائه می دهند. آنها همچنین آبرسان هستند و به لب های شما ظاهری حجیم می دهند.

براق کننده: برای اینکه لب های خود را حجیم و براق کنید، از رژ لب مایع براق استفاده کنید. رژلب های براق آبرسان هستند و ظاهری مرطوب به لب های شما می بخشند. رژ لب های براق می توانند شفاف، کم رنگ یا با رنگ های شدید باشند و نیاز به لمس مکرر دارند.

مات: رژ لب‌های مایع مات حاوی تکه‌هایی درخشش یا درخشش هستند تا لب‌های شما درخشان و درخشان شوند.

مات: رژ لب مایع مات یک رژ لب رنگدانه است که با روکش مات و بدون درخشندگی روی لب‌های شما خشک می‌شود. فرمول مات ماندگاری بالایی دارد، اما می تواند لب های شما را خشک کند—حتما از قبل از بالم لب استفاده کنید.

ساتن: رژ لب های ساتن که به آن شفاف نیز می گویند، ظاهری حجیم به لب های شما می بخشد. فرمول های ساتن مرطوب کننده هستند و لب های شما را آبرسانی می کنند. همچنین رنگدانه های کمی دارند و طبیعی به نظر می رسند. برخلاف رژ لب‌های مات، رژ لب‌های ساتن یا شفاف ماندگاری بالایی ندارند – باید در طول روز آن‌ها را لمس کنید.

نحوه زدن رژ لب مایع

برای استفاده صحیح از رژ لب مایع، آموزش گام به گام را دنبال کنید:

 

  • لب های خود را لایه برداری و مرطوب کنید. لب های خود را با لایه برداری با اسکراب لب آماده کنید تا هر گونه پوست مرده را از بین ببرید. سپس از یک بالم لب استفاده کنید تا لب های خود را مرطوب کند. لب های خشک از ماندن رژ لب جلوگیری می کند.
  • لب های خود را خط بکشید. لبه‌های لب‌هایتان را با خط لب خط‌کشی کنید تا خطوط لب‌هایتان را مشخص کنید – این کار باعث می‌شود از خط لب‌تان با رژ لب مایع عبور نکنید. آستر همچنین می تواند از پر شدن یا خونریزی رنگ های تیره به ناحیه اطراف لب شما جلوگیری کند. می‌توانید لب‌هایتان را با خط لب پر کنید تا پایه‌ای برای رژ لب‌های طولانی‌مدت ایجاد کنید.
  • رژ لب مایع را روی لب پایینی خود بمالید.رژ لب خود را از وسط لب های پایینی که لب هایتان جمع می شوند شروع کنید و با اپلیکاتور به سمت بیرون حرکت کنید. رنگ را با دقت در امتداد لبه لب پایینی خود بمالید.
  • رژ لب را روی لب بالایی خود بزنید. لب های بالا و پایین خود را به هم فشار دهید تا مقداری از رنگ منتقل شود. از مرکز لب بالایی خود شروع کنید، کمان کوپید خود را با رژ لب خط بزنید و به سمت بیرون حرکت کنید.
  • یک کت دیگر اضافه کنید. برای داشتن رنگدانه شدیدتر، لایه دوم رژ لب مایع را بزنید.

 

5 نکته برای استفاده از رژ لب مایع

  • رژ لب اضافی را از روی اپلیکاتور پاک کنید. بهتر است با رژ لب های مایع لایه های رنگی روشن بسازید. هنگامی که اپلیکاتور رژ لب را از لوله بیرون می‌کشید، محصول اضافی بالای ظرف را پاک کنید، تا بیش از حد زیاد نشود.
  • از برس لب استفاده کنید. به جای اپلیکاتور زاویه دار رژ لب که به عنوان اپلیکاتور پای گوزن نیز شناخته می شود، از یک برس لب برای زدن رژ لب مایع خود استفاده کنید. برس لب دقت و کنترل بیشتری را ارائه می دهد.
  • دست خود را با انگشت صورتی خود ثابت کنید. هنگام استفاده از خط لب یا رژ لب، می توانید انگشت صورتی خود را روی مرکز چانه قرار دهید تا به تعادل دستتان کمک کند.
  • اشتباهات را با یک سواب پنبه برطرف کنید. برای پوشاندن رد رژ لب در ناحیه بیرونی لب، از یک سواب پنبه یا برس آرایشی با پاک‌کننده آرایش یا مرطوب‌کننده استفاده کنید. همچنین می توانید برای اشتباهات رژ لب مات یک برس لب را به کانسیلر آغشته کنید و آن را روی لکه بمالید.
  • لب های خود را با کانسیلر خط بزنید. استفاده از کانسیلر در اطراف خط لب به لب های شما وضوح بیشتری می دهد، به خصوص برای رنگ های پررنگ. قبل از استفاده از رنگ لب، کمان کوپید خود را با پوشاندن آن با کانسیلر برجسته کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.